من به بیمه عمر نیازی ندارم!!
راهنما
برنامه ریز و مشاور مالی خانواده

من به بیمه عمر نیازی ندارم!!

وقتی با بعضی از هموطن‌ها صحبت می‌کنم، می‌گویند: من به بیمه نیازی ندارم.

اما ..... اما یک امایی اینجا هست. شمایی که فکر می‌کنید به بیمه عمر نیازی ندارید، هیچ وقت پول لازم نمی‌شوید؟ در زمان بحران به پول نقد نیازی ندارید؟

شمایی که تصور می کنید به بیمه نیازی ندارید، یا ثروتمندید و دارایی‌های زیادی دارید، یا از قشر متوسطید.

              

اگر از قشر متوسط و متاهل هستید. خب، فکر این را کرده‌اید که در نبود شما، فرزند(ان) شما، همسر شما چگونه می‌خواهند از پس مخارج بر بیایند؟ آنها به پول نقد نیاز دارند!! چقدر پول نقد کنار گذاشته‌اید؟

 

و اما سخنی با ثروتمندان که فکر می‌کنند دارایی زیاد دارند. دارایی‌تان چیست؟ .... ملک .... سهام.... طلا.... کالا ....

آیا سقوط قیمت دارایی ها را در سال 92 فراموش کرده اید که نه می‌توانستید بفروشید و همینطور قیمت آنها سقوط می‌کرد. در حالیکه شما به پول نقد نیاز داشتید. فکر می‌کنید در نبود شما، این دارایی ها برای وارثانتان کافی است؟.... نه....... آنها به پول نقد نیاز دارند. نمی‌توانند دارایی ها را فوری بفروشند. شاید بازار مانند امروز در رکود باشد.

 

پس ای هموطن، بدان همانقدر که به غذایی برای خوردن نیاز داری؛ همانقدر هم به بیمه برای تامین امنیت مالی نیاز داری.



نظرات شما عزیزان:

صابر
ساعت17:00---19 آذر 1395
سلام
من 27 سالمه و تازه با بیمه عمر اشنا شدم و میخام بیمه عمر باز کنم. شنیدم ده ساله یا پانزده ساله یا هر جقدر که خودم بخوام میتونم باز کنم و ماهی صد هزار یا بیشتر میتونم انتخاب کنم تا واریز کنم و مثلا بعد از پانزده سال 300-400 میلیون میدن این درسته؟
خواستم بدونم بهترین بیمه عمر کدومه؟ من میتونم ماهیی 500 هزار تومن واریز کنم؟ اگر این کارو بکنم و ده ساله بردارم بعد از ده سال چقدر بهم میدن؟


تابان
ساعت21:08---17 ارديبهشت 1395
سلام. ممنونم ازشمابه خاطر وبلاگ خوبتون.
لطفا به سوالات من جواب بدین:
1-تعداد کل شرکت های خصوصی بیمه در ایران ( مثل نوین ، سامان و ...) چندتاست ؟؟

2- تعدادشرکت ها ی دولتی بیمه ( مثل بیمه ایران ) چندتاست؟؟

3-آیا درست است که بیمه عمر در اروپا برای مردم اجباری ست ؟؟

4- آیا درست است که فقط 2 درصد مردم ایرن بیمه عمر دارند؟؟


پیشاپیش متشکرم
پاسخ: سلام. بنده آمار دقیق آنها را ندارم. بیمه عمر در همه جای دنیا اختیاری است. ضریب پوشش بیمه عمر در ایران طبق آمارها بین 4 تا 8 درصد اعلام شده است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 36882
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

free counters
این سایت را حمایت می کنم